Min mamma blev idag klar med sin Norska fiskartröja!

IMG_0360

Glad mamma som kämpat, efter en del irriterande upprepningar! Men den som ger sig…

IMG_0362

Och mottagaren blev glad!

IMG_0364

Nu är jag sugen på att sticka en sån här tröja också!!!

/Hanna

3 svar to “Min mamma blev idag klar med sin Norska fiskartröja!”

  1. eva lindgren Says:

    Jag har letat och letat efter mönster.Hjälp mej!vilket garn osv.♡hällsn.Eva i, utanför Örebro!

  2. Halloj! Hittade idag din blogg när jag letade efter mönster till fiskartröja, (min son vill ha en han med….), jag visade din modell och -tänk…-det är precis en sån med den kragen som han vill ha… Ser ju att det är ett tag sedan du lade upp den, men hoppas kunna få en ledtråd om var man kan hitta mönstret! Den är verkligen urtjusig!! Tack på förhand!! MVH R-M

  3. Hallo, Jag tittar efter monster ocksa. Kan du giva mej en tips nar jag kan hitta monstret? Tack pa forhand. 🙂

Lämna en kommentar