Handledsvärmare

Jag försöker hela tiden utveckla min stickning. Och har den senaste tiden stickat mycket mönsterstickning med flera olika färger. När jag äntligen fick handlaget att hålla båda/alla tre trådarna på både rät och avig sida samtidigt släppte det! Och min stickning blev inte så bubblig längre. Vilket den hade en tendens att bli då jag är en som stickar ganska hårt. Ett av mina resultat blev dessa handledsvärmare, med grundmönstret från detta drops mönster, själva mönstret har jag hittat på själv.

IMG_4828

Dessa blev en present till min mamma, mycket bra att ha när man plockar svamp!

/Hanna

 

Kommentera

