Min fina samling!

IMG_4356

Här är dom, alla mina färgade garner. Jag är väldigt stolt över dem, då det har tagit en sån lång tid att göra dem. Men samtidigt blir jag glad när ser på dem, glad att jag har funnit en ny hobby som kombinerar min kärlek till handarbete och svampplockning. Två av mina absoluta favorit sysselsättningar – det kan faktiskt inte bli bättre!

Jag har kommit närmare tanken att jag nu snart ska börja sticka med dem. Jag tränar på att mönstersticka med flera färger. Blir lite knöligt, men det går framåt. Ska nog börja med ett par vantar… Fortsättning följer!

/Hanna

2 svar to “Min fina samling!”

  1. jättefina färger, ett vällyckat resultat. förstår du gosar med härvorna och inte helt klarar börja sticka av dom🙂

  2. […] har jag gjort det! Jag kastade mig ut i min samling av svamp- och växtfärgade garner, och valde att göra min första kofta i mina favoritfärger: 5 nyanser av svampen Blodspindling. […]

Kommentera

