Japansk knytväska

Det är inte så lätt att hinna sy när man har en sjumånadersbebis som helst vill sitta i famnen jämt. Idag hade jag bestämt mig för att sy en liten smart väska, mönstret är en pdf man skriver ut där mönsterbladen är med, sjukt smart! Bebisen fick sitta i sele på ryggen så kunde jag klippa och sy utan protester.

4 åringen tyckte den blev så fin, med sina lila moln att han fick den, så då sydde jag en prickig till mig.

20130826-180101.jpg

20130826-180109.jpg

Den lila är sydd med mellanlägg så den är mer stabil, den randiga är sydd utan, men den fick en kantstickning istället.

Väskan var enkel att sy så det kanske blir fler i framtiden.

/Sofia

Kommentera

