Ugglan Maggie

Nu har jag både lyckats göra klart ett projekt och blogga om det! Jag har hakat på trenden att göra african flowers och sätta ihop till figurer. Jag fastnade för ugglan Maggie. Så under sommaren på landet har jag virkat rutor och nu lyckats montera. Allt tar sin lilla tid när man har två barn som kräver uppmärksamhet.

20130811-215545.jpg

/Sofia

3 svar to “Ugglan Maggie”

  1. Oj vad fin! Jag blir sugen på att göra något liknande. Är det svårt? det ser så smått ut.

  2. fittforcefive Says:

    Jag tyckte inte det var svårt, man virkar massa rutor å när man lär sig det är set enkelt, monteringen är lite pysslig men gick bättre än jag trodde! Gör ett försök, mönstret är helt klart värt 30kr

  3. fittforcefive Says:

    Och tack!

Kommentera

