Stickat med svampfärgat garn

Jag har ännu inte stickat någonting med vårt svamp- och växtfärgade garn. Tycker så mycket om att ha dem i hyllan, så jag kan gå och känna och titta på dem. Men min mor har däremot stickat denna fina tröja, och min syster Malin ställde upp som modell.

IMG_2577

IMG_2578

/Hanna

2 svar to “Stickat med svampfärgat garn”

  1. Hej hej!
    En gång för ungefär tre år sedan kikade jag in här, och det var så jag kom igång. Det började med lite hjälp från det här https://fittforcefive.wordpress.com/2009/09/23/makrame-smycken/ inlägget. Kika in på min hemsida och se vart det har tagit mig! Så, jag ville bara säga TACK!

  2. fittforcefive Says:

    Wow vad häftigt!

Kommentera

