Ingen reklam tack broderi

För någon månad sen pillade sonen bort klistermärket på dörren som tackade nej till reklam. Jag har tänkt ett tag att jag ska pyssla en ny skylt, jag har funderar på pärlplattor och broderi och när jag nu på bokrean köpte boken Karins broderier av Karin Holmberg så blev jag väldigt inspirerad.

Så här blev resultatet

20130304-210848.jpg

Eftersom vi har säkerhetsdörr så är den i metall så jag sydde helt enkelt in små superstarka magneter i hörnorna.

/Sofia

Kommentera

