Sydde lite tygpåsar idag…

… Som jag ska försöka sälja på loppis i morgon. Tänkte komplettera alla mina gamla utrensade saker med lite som jag gjort själv. Ska stå i Komethallen i Veddesta i morgon och sälja!

Dessa är sydda av gamla gardintyger.

IMG_2717

IMG_2718

IMG_2720

/Hanna

2 svar to “Sydde lite tygpåsar idag…”

  1. superfina kassar!
    älskar tyget…
    lycka till med loppisen

  2. Vad kul, jag har också det där småblommiga tyget, fast med mörkgrön botten. Och vad har jag sytt av det om inte tygkassar till försäljning?🙂

Kommentera

