Baby-converseskor

Jag virkade mitt första par skor igår och idag. Mönstret hittade jag på Pysselkiisen och det mönstret är i sin tur från den här sidan. Jag tyckte mönstret var rätt bökigt, massa termer som jag inte är van vid och metoder som inte är de vanligaste. Men med hjälp av de två versionerna och framförallt dess bilder så lyckades jag mer eller mindre. Enda som jag inte fick till var skaftdelen i förhållande till plösen, antalet maskor passade inte överens med min version och mönstrets, jag vet inte vad jag gjorde för fel.

20130111-142705.jpg

Jag ska göra ett nytt försök och se om det blir bättre den gången.

 

20130111-142711.jpg

/Sofia

Kommentera

