Julvantar!

Jag blev så inspirerad av alla fina stickade vantar när jag var i Riga. Jag stickar väldigt mycket, och tänkte att nu är det dags att ta min stickning till nästa steg och prova på detta med ”mönsterstickning” eller stickning med flera färger. Jag satte igång och följde detta mönster fast jag gjorde om själva motivet lite.

IMG_2514

De blev inte helt perfekta, lite små tummar. Och spåren efter stickorna syns. Men jag måste säga att jag ändå är väldigt nöjd.

/Hanna

Ett svar to “Julvantar!”

  1. Jättefina vantar!

Kommentera

