Ett broderi av Audrey Hepburn

/Hanna

6 svar to “Ett broderi av Audrey Hepburn”

  1. Hej där! Hittade hit då jag googlade på ”sy ett bärskydd” och blev nyfiken på några saker.

    Håller ni till i dalarna?
    Du som sydde det fina bärskyddet, säger ”Plastpåse” dig något?

  2. linisflinis Says:

    är så sjukt imponerad av ditt tålamd!! så himla fint

  3. fittforcefive Says:

    Tackar 🙂 Ja tålamod har jag allt…
    Och vi håller till i Stockholm 🙂
    /Hanna

  4. Hej hej, säger igen.. Du är sååå duktig… Laddade hem appen Photopears. Så coolt. Men en fråga. vill göra svart vita med grå nyanser. Försöker göra foton på min son o dotter svartvita men när jag lägger in dom i pärlappen kommer en massa färger… Nått tipps hur jag ska göra.. Tänkte göra doptavlor till dom med datum o vikt o sånt på… 🙂 tack för en bra sida… Kram Cissi

  5. fittforcefive Says:

    Jag har för mig att man i photopearls kan välja vilka färger man vill använda sig av. Ett annat alternativ är ju att du gör dem svartvita i photoshop först, och sen lägger in dem i photopearls /Hanna

Kommentera

