Stickad liten väst

Stickade en liten väst till ett av alla mina syskonbarn. Mönstret till västen är gratis och finns här. Jag stickade inte exakt som mönstret men nästan.

/Hanna

3 svar to “Stickad liten väst”

  1. Jättefin!!
    Jag har en liten son på 6 månader som skulle vara riktigt fin i en sån… Stickar du på beställning?

  2. fittforcefive Says:

    Hej, kul att ni gillar det 🙂
    Jag stickar på beställning ja, Maila gärna mig om mer info så får vi diskutera storlek och pris på min mail: jansson.hanna61@gmail.com
    MVH
    Hanna

Kommentera

