Sy en tygkasse

Jag satt och kollade på Project runway och blev sugen på att sy lite. Jag är inte så duktig på att sy, men en tygkasse är inte så svårt. Jag klippte till tyget så att botten på kassen är ett veck. Så att man ska kunna ha tunga saker i den. Men jag tror att jag kommer att ha garn i kassen.

Handtagen gjorde jag genom att klippa ut ganska breda band. Som sedan viks och sys så att det blir 4 lager med tyg.

Jag kan också sitta i köket med min tygkasse och smälta in i den övriga omgivningen…

/Hanna

 

Kommentera

