Stickad tröja och mössa till barn

Stickat denna tröja och mössa till barn. Jag använde mig av grundmönstret från detta mönster som är gratis från Jarbo.se. Men jag gjorde den som ni kan se randig istället.

Och nu hänger den här hemma i väntan på att användas av nån…

/Hanna

3 svar to “Stickad tröja och mössa till barn”

  1. Hej! Jag vill sticka detta mönster men länken till det funkar inte. Har du lust att hjälpa mig hitta rätt mönster?

    Tack på förhand!

    Med vänlig hälsning,
    Josefin

  2. fittforcefive Says:

    Hej Josefin!
    Ja många länkar på bloggen har blivit gamla, då järbo har uppdaterat sin sida. Här är addressen. http://media.jarbo.se/patterns/pdf/5-05_low.pdf

    Ordnar även länken på sidan.

    Mvh
    Hanna

  3. Hej Hanna! Ned Marshall heter jag, kollar efter en grön skön stickad tröja till min son på 3. Har du kvar den mysiga gröna/randiga stickade tröjan? Eller kan man beställa en sån av dig? (Har inte lärt mig sticka) /Ned. Sms elr ring 0704442414.

Kommentera

