En till virkad korg – till min systers söners rum!

Klar och ”work in progress”

Den är virkad i garnet Molly med dubbla trådar och jag har använt virknål nr 10.

Botten virkar man som platt genom att öka maskorna gradvis. För att sedan bara virka runt runt utan att öka, då kommer kanten upp automatiskt.

/Hanna

5 svar to “En till virkad korg – till min systers söners rum!”

  1. Du är väldigt produktiv, bra jobbat! Fina grejjer gör du också🙂

  2. Jättefin! Fina färgkombinationer.

  3. moastahlbrand Says:

    Åh! Super, en sådana ska jag prova att virka av plastpåsar för mina pågående handarbetesprojekt!
    Ni driver en väldigt fin blogg, har lyckats hitta många tips och idéer för mitt eget skapande här! Fortsätt så!

  4. Quality content is the important to interest the viewers to visit the site,
    that’s what this web page is providing.

  5. banner

    En till virkad korg – till min systers söners rum! | Fitt Force Fives pysselblogg

Kommentera

