En stickad liten tröja

Jag har nu 3 st syskonbarn på gång och 1 som redan finns plus min sambos systers barn, så det finns många barn att sticka till. Vem som ska få denna är ännu inte bestämt🙂

Jag stickade tröjan med två restgarner som blivit över (bra tips att sticka barnkläder) och bra att använda upp sitt garn så man han en bättre anledning att köpa nytt!

Mönstret är från Marks och Kattens nr 09008. Mönstret hade en ganska (enligt mig) ful kanin på framsidan, så jag gjorde den randig istället.

/Hanna

2 svar to “En stickad liten tröja”

  1. linisflinis Says:

    koftorna är fantastiska!!

  2. Hej!
    Hittade din blogg av en slump.😊
    Du stickar inte på beställning?
    Amelie, svara gärna på 0768799500

Kommentera

