God Jul

Önskar en god jul till alla med denna julduk🙂 Mamma kommer få den i julklapp idag.

/Hanna

Ett svar to “God Jul”

  1. vilken fin duk du har broderat😀 jag broderar ett stort projekt just nu som jag köpt på margaretha🙂 grytan som den heter😀 jag älskar att brodera och virka och nu lär jag min vän att virka🙂 men om du har facebook får du gärna joina en broderigrupp där som heter Caféet för broderitokiga :d vi har online cafe där 3 dagar i veckan måndag onsdag o fredag man väljer själv vilken dag man vill joina :d ja lägger in din blogg som en följare🙂 dina handarbeten var intressanta😀 kram Erica

Kommentera

