Broderi…

Att brodera och lyssna på talbok är fantastiskt!

/Hanna

9 svar to “Broderi…”

  1. fittforcefive Says:

    Tack så mycket! Roligt att få lite feed-back på det man gör🙂
    /Hanna

  2. Wow! Jättefint! Vad är det för stygn? Korsstygn? Broderade en del för ett gäng år sedan, men nu är det länge sedan sist. Kanske dags att ta upp det igen?

  3. fittforcefive Says:

    Tack! Ja det är korsstygn. En del stygn som är halva korsstygn (vet inte vad de heter). Sen är de broderat med olika mängd trådar, vilket gör att tavlan får lite mer ”liv”.
    /Hanna
    Och ta upp det igen – är så roligt🙂

  4. Glöm inte bort alla bra radioprogram som finns SR Play. Vilken fröjd!

  5. Vilket jobb du har lagt ner🙂 Den var jätte tjusig :d jag broderar jag med men kommer snart en handarbetesblogg.

  6. Hej Hanna!

    Kul att hamna på din blogg. Vilka fina motiv du broderat. De skulle jag gärna vilja ha ! (tänker på dem 2 städerna eller vad man ska kalla det för). Var kan jag få tag på motivet ?

  7. fittforcefive Says:

    De flesta av mina broderier köper jag på Tradera. Det är ett företag som heter Dimensions som gör dessa broderier, så det kan du söka på.
    Annars har dittbroderi.com ett stort sortiment🙂

    /Hanna

  8. Okay!
    Tack för svaret. Ska kolla lite på det😀

Kommentera

