Knyppling i Dalarna

Var i en stuga mitt i skogen i Dalarna hela midsommarveckan. Det regnade varje dag. Det var då ett bra tillfälle att ta mig an den gamla konsten – knyppling!

Inte så tokigt, och om kanske 20 år så kommer  mina hål bli nästan helt runda🙂

/Hanna

3 svar to “Knyppling i Dalarna”

  1. linisflinis Says:

    wow har alltid velat lära mig!! får bli när jag tröttnat på mattvävning el när trasorna är slut🙂

  2. fint gjort! vad ska du använda den till? / Evert

  3. fittforcefive Says:

    Tackar, vet inte. Men om det blir lite rakare och finare i framtiden – kanske på nån kjol eller varför inte den gamla klassikern på örngott… vi får se /Hanna

Kommentera

