Jag och mina broderier…

Har gjort ett till stort broderi med ett ganska fult motiv🙂 är svårt att fina roliga stora broderier med ett fint motiv. Jag tar gärna emot tips på roligare motiv… Men här är det i alla fall, mitt senaste verk:

/Hanna

7 svar to “Jag och mina broderier…”

  1. fittforcefive Says:

    Du är knäpp Hanna, räknade du hur många timmar du la ner? Fin är den såklart!

    /Sofia

  2. Hahaha jag vet… Hum´… Har inte lyckats räka ut hur lång tid…Men kanske 200-300 timmar🙂
    /Hanna

  3. gå in på http://www.hemflit.com där finns massor av broderier, allt från djur till ja jag vet inte allt, kolla helt enkelt!🙂

  4. Tack för tipset, bra sida! kommer nog handla nåt där🙂

  5. Jag tycker ditt broderi var fint, inte fult. om ni har lust kan ni kolla på min blogg vilket ”evighetsbroderi” jag håller på med,men det är snart klart.

  6. Gå in på fuldesign.se- De har en del gratismönster med lite roliga grejer. Kanske inte jättestora saker, men lite kul.

    // Hanna

  7. En mycket sen kommentar, men jag hittade precis din blogg och roar mig med att bläddra bakåt bland all inspiration. Har du sett den här sidan http://www.goldenkitestore.com ? Här finns underbara, och jättestora, broderier. Har inte provat dem själv men sett några uppsydda på sysidan. Hälsningar Sanna

Kommentera

