En stickad fuskpolo till…

Jag tyckte att Sofias fuskpolo var så fin att jag ville göra en egen… Jag gjorde om mönstret lite, stickade kragen lite längre, och vek den inåt bara en gång…Mysig och fin till de små🙂

/Hanna

3 svar to “En stickad fuskpolo till…”

  1. Måste bara säga att jag fullständigt älskar eran blogg. Sökte på tygtryck på google och kom in hit och ni har skrivit om så många mer saker än tygtryck…så kul att en sån här sida och få inspiration😀

  2. Vad fin den blev, och användbar nu i vinterkölden. Fy för att frysa om halsen, då börjar jag hosta med en gång.

  3. vilken fin blogg!!!

Kommentera

