Bob Marley broderi

Jag har använt samma program som jag tidigare har gjort pärlplattor med, bara det att jag bytte ut pärlorna mot korsstygn… Kul och väldigt inspirerande…kommer nog att bli fler sådana motiv i framtiden..

/hanna

8 svar to “Bob Marley broderi”

  1. Supercoolt! Vilket program är det du använder?

  2. Wow! Jag får tusen idéer på motiv jag vill göra! Ta korsstygnet till en ny nivå! Jag är också nyfiken på vad programmet du använder heter?

  3. Ja vad heter programmet? :O supersnyggt!

  4. fittforcefive Says:

    Hej! Jo det ska ni få veta – photo pearls heter det.. Jag har köpt det på panduro, med tillbehörande pärlor. Men det är ju bara att jämföra pärlornas färg med broderigarn 🙂
    de har även en hemsida 🙂 photopearls.se
    /Hanna

  5. linisflinis Says:

    jätte fint!! kul med ett nytt inlägg har spanat och väntat!!

  6. Hejsan! Har du något tips om enkelt pyssel nu inför jul? 😀

  7. Åh, riktigt fint! Jag älskar brodera, så jag undrar också vad det är för program du använder.

  8. Jättehäftigt! jag har gjort egna mönster ibland, tar då en bild, scannar av på smårutigt papper, sen sätter jag mig och fyller i alla rutor med kryss med smala tuschpennor, lite tidskrävande men rätt kul.

Kommentera

