Semesterstickning

Har nu under min semester stickat mycket och har äntligen blivit klar med min födelsedagspresent till min kille (han fyllde år i våras)… Garnet är av 100 % ull.

/Hanna

2 svar to “Semesterstickning”

  1. Snygg tröja🙂
    min kille använder tyvärr sällan tröjan jag stickade åt honom.
    Hade gärna sett den lite oftare på honom, han ser så mysig ut😉

  2. Shit vad snygg!
    Jag har precis börjat sticka. Inte vidare duktig. Har frågat runt på nätet men får inga svar:/ Jag lyckas öka maskorna hela tiden började med 15 och nu är jag uppe på 30.. haha!! Du kanske kan hjälpa mig med nått svar? Är väldigt förvirrad😛

Kommentera

