Familjen växer

Muminfamiljen växer. Mumin har tillkommit och Snusmumrik. Mumin är fortfarande efter samma mönster men Snusmumrik är helt freestylad.

Mumintrollet

Mumin

Mumrik

Mumrik

Muminfamiljen

Hela familjen samlad, tillökning kommer.

Nu gäller det bara att få till de andra, Muminmamman, Toticki, Tofslan och Vifslan står på tur. Sen får vi se vilka det blir. Hattifnattar måste fixas på något sätt, får se hur.

/Sofia

5 svar to “Familjen växer”

  1. Jag är grymt impad! Snusmumriken är min favvo. Men jag kan inte virka alls så jag förstår inte det där med freestyla, men det gör ju du och det är gott så. Coolt!

  2. Vilka gulliga figurer. Jag önskar jag kunde virka!

  3. Men vilka söta mumisar!! Önskar jag hade den talangen!

  4. hejsan!

    har du mönster till muminfamiljen oxå som man får ta del av?
    hittar de ingenstans…. mvh kicki

  5. fittforcefive Says:

    Nej jag har inga mönster för hela familjen. Mumintrollet hittade jag mönster till på en blogg, men det tror jag att jag länkade till i inlägget. De andra har jag bara hittat på och utgått från lite olika grunder.
    /Sofia

Kommentera

