Virkad robot

För ungefär ett år sedan hittade jag en fin virkad robot på en blogg. Jag gjorde ett par egna, både utifrån hennes bilder och sen freestylade jag lite själv. Nu har samma blogg, Virkverket, lagt upp en beskrivning på hur man virkar en minirobot. Så då var det ju självklart att jag skulle prova den också. Väldigt skönt att ha en enkel och smidig beskrivning att följa.

Jag är nöjd med resultatet. Samtidigt inser jag att den röda som jag gjorde sist var inte så jättedåligt gissat utav mig ändå. Även om armar och ben blev betydligt bättre den här gången.

/Sofia

Kommentera

