Ytterligare ett broderi till samlingen

Har gjort ett till broderi, tycker minst om denna av de tre som jag har gjort… Har redan börjat på ett nytt…

Får se sen vad jag ska göra med alla motiv… Kan inte bestämma mig så än så länge ligger de fint i min pysselkista

/Hanna

3 svar to “Ytterligare ett broderi till samlingen”

  1. OMG vilket pilligt broderi! Jätte fint tycker jag!!!🙂

  2. Jättefint! Jag älskar att korsstygnsbrodera, men jag gillar INTE att ha sånt framme i mitt hem förutom kanske till jul. Jag får väl köra på enbart julmotiv framöver🙂

  3. Så detaljerat och fint! Jag beundrar ditt tålamod och din talang /Lillsnörpa

Kommentera

