En tub till halsduk

Stickade en stor tub, den blev lite för stor men den är mysig ändå.

/Hanna

4 svar to “En tub till halsduk”

  1. Hej!

    Jag har länkat till denna blogg från min blogg och från parlguiden.com, hoppas det är ok! (Låt mig såklart veta om det av någon anledning inte är det). Önskar god fortsättning på det nya året!

  2. fittforcefive Says:

    Hej! Det går jätte bra! vi blir bara glada😀
    /Hanna

  3. Jag trodde nog det🙂 Har haft väldigt stor nytta av era makraméinstruktioner (jag är helt fast nu..) och de efterfrågas av fler!

  4. å den är klar! Va fin den blev!

Kommentera

