Dekorera krukor

Jag och min syster har gjort vanliga bruna lerkrukor lite roligare genom att dekorera dem med lite hobbylack och servetter. Servetterna appliceras med hjälp av lack. Här kommer lite bilder på hur det kan se ut…

Fint va!

/Hanna

7 svar to “Dekorera krukor”

  1. Wow, vad fint det blev!

  2. Shit vad snyggt! Mäkta imponerad!

  3. Det har jag och tankt gora lange. Nu blev jag superinspirerad, vad malde ni krukorna med for farg innan ni satte dit decoupaget?

  4. fittforcefive Says:

    Vad kul! Jag har målat krukorna med vanlig hobbyfärg, finns att köpa i alla hobbyaffärer. Jag har köpt det på Panduro. Det är ett jätte roligt pyssel!!
    /Hanna

  5. Suuuuuper fina krukor! Vilket LYFT!
    Jag är in här på pysselbloggen och spanar titt som tätt och jag måste bara ge er alla en eloge för alla vackra saker ni gör! Har nu idag även länkat till er blogg från min blogg och hoppas att ni opponerar er om ni anser att detta inte är okey!

    God jul! /Emma Rasmusson

  6. fittforcefive Says:

    Det går så bra så Emma! Hoppas du har det bra i Norrland, kan tänka mig att det är super vackert där uppe nu! God Jul!
    /Hanna

  7. Jepp, det ser ut som ett julkort (iallafall innan snön hinner blåsa av träden). Men jag har hört rykten om att även stockholmarna kommer få en vit jul! Håller tummarna för det!

    Kraaam!

Kommentera

