Pärlplatta av ett fotografi

Har köpt ett program som heter Photopearls, var faktiskt riktigt roligt. (Kan ju även överföras till broderier). Gjorde detta foto som är på min nya lilla systerson…

Ser bäst ut från långt håll… Ett pyssel som rekomenderas!

/Hanna

5 svar to “Pärlplatta av ett fotografi”

  1. Personligen tycker jag att detta är mycket snyggare: http://www.parltavlor.se/

  2. Håller absolut inte med! Olle är finast!:) Vill också!! min dröm är att göra en mosaikvägg, det borde väl också funka? Du får visa mig nån gång!!! Kram

  3. Din bild är fin. Visst är det en rolig sysselsättning. Jag har gjort c:a 300 tavlor. Den största med 40500 pärlor.🙂
    Du hittar många tips om PhotoPearls och mycket man kan göra med plaströrpärlor på http://parlkonst.se/

  4. Oj vad fina grejer! Håller med Curly, pärlplattorna på den sidan var helt fantastiska!

    Men era grejer, och Olle, är såklart superfina de med!

    Hittade hit när jag sökte på pysselbloggar, fortsätt i samma stil!

  5. […] skriva examensarbete, jobba och umgås med familjen. Men tillslut har det blivit nått. Precis som Hanna har jag hakat på trenden med att göra pärlplattor av foton. Det här är tredje försöker. De […]

Kommentera

