Små sockor

Har stickat ett par små sockor…

IMG_4416

IMG_4422

De går snabbt att sticka, och rooooligt är det. Jag använde mig att ett mönster från garnstudio.se, finns på denna länk: http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=23&lang=se

/Hanna

Ett svar to “Små sockor”

  1. DUHARENBEUNDRARE!;D Says:

    Allt du har gjort är verkligen….JÄTTEFINT!

    En dag ska jag bli som du, du får bli min sticknings-förebild, jag är 13 år så jag har fleeeera år på mig!

Kommentera

