Makramé smycken

100_2820_53567700

Kreativa Hanna har lärt sig att göra makramé, och hon har haft användning för vår beskrivning! Jätte kul tycker jag!

/Martina

6 svar to “Makramé smycken”

  1. Jag ÄLSKAR den här bloggen!! Ni har fantastiska tips=D
    Jag gillar att sy själv, så den inspirerar mig verkligen!

  2. Hej igen tjejer!

    Som synd var hann vi redan boka upp en annan person till måndagens program då vi kommer snacka om stickning och virkning. Men vi vill gärna att ni skickar in bilder på kreationer som vi lägger upp på hemsidan! Länka gärna till oss så länkar vi till er 🙂

  3. hej

    snälla kan ni inte visa hur man avslutar ett makarme arband

    mvh
    pernilla

  4. Hej!
    Jag skapar textsmycken där kunden själv får bestämma texten.
    Just nu säljer jag även ut mina berlocker och andra smyckesmaterial. Det fylls ständigt upp med nya material. Allt ska helt enkelt bort!
    Kika in på http://emsdesign.storedo.com
    Om du är intresserad!

  5. Fina macrame armband! Om ni söker macrame tråd så säljervi vaxad brasiliansk brännbar macrametråd finns i vår webbutik http://www.laboheme.tictail.com
    Välj mellan en mängd färger och köp din tråd metervis eller per rulle. Välkommen! 🙂

Kommentera

