Virka din grytlapp

IMG_5263

Virka din egen grytlapp vetja! Det tar inte lång tid, och det är schysst att göra själv istället för att konsumera…

Såhär växte min grytlapp fram:

IMG_5234 - Kopia

IMG_5239 - Kopia

IMG_5241 - Kopia

IMG_5243 - Kopia

IMG_5244 - Kopia

IMG_5249

IMG_5256

Tänk på att använda tjockt garn och smalare virknål, så att det blir tätt och du inte bränner dig när grytlappen ska användas.

/Martina

2 svar to “Virka din grytlapp”

  1. Grytlappar är faktiskt en av dom få saker jag kan göra så det gör jag en hel del!
    Dock blivit lite mindre av den varan sedan man fick barn.. Men kommer nog igång sen igen!

  2. Ulla Toll Says:

    Hej, jag virkar också grytlappar av mattraser, som jag rivet. vad menas med Webbplats? Mina grytlappar blir tjocka och är av bomulls trasor ungefär lite mindre 1 centimeter tjocka Ulla

Kommentera

