Sytt en kjol…

Förra året såg jag det här tyget och gillade det skarpt. Röd med vita prickar!

bloggen

Sen sydde jag den här kjolen utav tyget

bloggishtill bloggen

Tyvärr har kjolen knappt blivit använd… Funderar på att sprätta upp det hela och göra nåt annat av tyget… Dat kan ju inte bara ligga där. Förslag?

Hoppas ni får en skön helg! Jag ska bara plugga och plugga…

(Vill du veta hur jag gjorde kan du kolla in förklaringen till den vita klänningen, men strunta i att ha med överdelen på klänningen…)

/Martina

3 svar to “Sytt en kjol…”

  1. fittforcefive Says:

    Jag tycker att du ska använda kjolen istället – den var ju fin! /Hanna

  2. Helt underbart söt!! Precis såna kjolar jag går o letar efter i affärerna. Du får inte lov att förstöra den! Så dyrt är det ändå inte med tyg??

  3. Den är ju jättesöt! Använd den! 🙂

Kommentera

