Broderat motiv på väska

Broderade med korsstygn en siluettbild av Michael Jackson😀 Tänkte att denna kan vara kul o ha på min väska. Så så blev det.

Först broderade jag, när man bara har en färg går det jätte snabbt!

img_3300

Sen sick-sackade jag kanterna:

img_3304

Och till sist sydde jag på broderiet på väskan med en raksöm.

img_3310

Och så snabbt och enkelt är det att piffa upp en tråkig väska!

/Hanna

2 svar to “Broderat motiv på väska”

  1. Hej!Jag och min dotter har startat en korsstyngsblogg och hittade MJ broderiet i en annan blogg.Är du den som gjort mönstret?
    Skulle vilja ha en bild från dig på ngt av dina alster och länka till dej.
    Hör av dej till vår e-mail adress med ert svar.

    korsstygnsarkivet@sverige.nu

    MVH om ett samarbete

    Kajsa och Maria

  2. fittforcefive Says:

    Hej! Det är inte jag som har gjort mönstret. Hittade det på en sida som heter Banksys.. Kommer inte ihåg adressen dit?
    Vad roligt jag ska maila lite bilder på mina alster😀
    /Hanna

Kommentera

