Ännu ett siluettbroderi

liten-siluett

Det blev två till siluettbroderier (tryck för mer info) i julklapp, en till farfar som jag inte hann fota innan den snabbt skickades ner till Skåne. Den andra hann inte bli klar till juldagen då vi firade med min släkt, men nu är den klar och ska ges till mina föräldrar. Jag hade dock med den på juldagen och visade den (hade en ambitiös plan att jag skulle hinna klart med hela den bruna bakgrunden under kvällens gång, men det var släkt och barn att ungås med).

Det som är roligt med siluettbroderierna är att man tydligt ser hur magen har ändrat form, från låg till hög, vem vet om jag gör en till mig själv när magen nu förhoppningsvis sjunker igen, så blir det som en hel serie, utspridd här och där.

klar liten-siluett

Gott nytt år

/Sofia

Ett svar to “Ännu ett siluettbroderi”

  1. vilka underbara broderi!

Kommentera

