keramik & mosaik

jag har byggt en pall i keramik, som jag sen har klätt in i mosaik. Pallen finns att se på varuhuset NK’s julskyltning. I skyltfönstert står också en våg som jag fixat upp med mosaik..

pb1300151

pallen är byggd av återvunnen lergodslera..

pb1300191

Mosaik  funkar på nästan vadsomhelst om man använder pl400-lim..billigt också om man har gammalt trasigt porsin att återvinna..

pb1300101

Såhär ser mina grejer ut i skyltfönstret..

pb2300631

pb2300692

/ Emelie

Ett svar to “keramik & mosaik”

  1. As roligt! Jag såg ditt fönster igår..så fint,..kram

Kommentera

