lite idéer fran syd

Jag tänkte bjuda pa lite inspiration fran vad jag har gjort och sett här i Uruguay. Hos min kusin Verónica, där jag bor, finns det massor av hantverk som inspirerar.

img_1591

Ännu en filt av mormorsrutor! Den här har min farmor virkat.

Blomkrukan nedan har min kusin gjort av flätade palmblad. Och de gröna gardinerna är gamla lakan som hon har färgat med textilfärg. Bra idé om man inte vill köpa gardiner.

img_1590

Den gröna virkade duken och toapapperhållaren är också kusinens verk.

img_1559img_1577

/Martina

Kommentera

