Stor mormorsruta – början på en filt…

Nu har jag virkat vidare på min mormorsruta. Tyvärr har mitt garn tagit slut, och jag har ännu inte hittat något billigt garn…

Jag tänkte fortsätta på detta projekt, genom att göra flera stora rutor i olika färger och sen sätta ihop dem alla till en filt!

img_2856

Visst kommer det att bli fint!

/Hanna

2 svar to “Stor mormorsruta – början på en filt…”

  1. hej! jag vill virka en stooor filt av en enda stor mormorsruta.. problemet är att jag inte får till det utan att det blir bubbligt.. men din ruta är ju jätte fin! har du några tips eller så som du vill dela med dig av? har lämnat min bloggadress för den är jag oftast inne på..

    ha det bra! joa

  2. scr-1010_fleshcolor c size c - fleshcolor Says:

    Thanks for a marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you
    happen to be a great author. I will be sure to bookmark your
    blog and will often come back down the road.

    I want to encourage you continue your great writing, have a nice afternoon!

Kommentera

