Gör om, gör nytt…

Ännu ett tips på lite re do… Jag hade gammal noppig tröja som var helt slapp, men jag tyckte om färgen, så jag ville använda tyget. Så jag klippte av nederdelen på tröjan och så fick det bli en bård till en kjol.


Vad tycks? Just nu funderar jag på vad jag ska hitta på med överdelen av tröjan… Får se vad det blir! ha det bra! /Martina.

3 svar to “Gör om, gör nytt…”

  1. No entendí ni jota de lo que dice pero me gustó la pollera Martus. Sale una para mí? te va a ir bien por aca…. Es tu cadera la que se luce, no? si no felicitaciones a la que lo hizo… besoooossssss!!!!!!!!!!

  2. fittforcefive Says:

    veroooooooooo!!! gracias por dejarme un comentario, no te imaginas lo contenta que me ponés! te gustó la pollera? a las órdenes..jeje. En cualquier momento lucirá en tus caderas🙂

  3. […] den där tröjan Nu kom jag äntligen på vad jag kunde göra med den där tröjan! […]

Kommentera

