FFF träff igen!

Så var det dags… Fitt force Five träffades hos Emelie sist och skapade grejer lite ihop… Fast det blev mer fotande och gott ätande (tack Emelie!) än pysslande om man ska vara ärlig.

Sofia fäste dock oändligt många trådar på sin filt . Jag virkade lite på min egen filt av mormorsrutor.

Ja, nu ska jag bara sy ihop allt………. Suck! har ni tips på hur man kan göra detta SNABBT? kram kram/Martina

5 svar to “FFF träff igen!”

  1. Hej
    Hittade din blogg på sysidan Vilket fin filt du gjort och mycket annat fint på din blogg Jag håller på med mormors rutor till mitt barnbarn skall bli en filt att ha i vagnen Har även lagt ut lite bilder på sy sidan vad jag har gjort

    katarina

  2. fittforcefive Says:

    Tack! ska kolla upp dina bilder! ha det bra.
    /Martina

  3. Hejsan!

    Skall först säga att ajg hittade hit via sysidan.🙂
    Har inte själv gjort nån virkad filt, men min syster som virkar mycket har sagt att snabbaste sättet att få ihop mormorsrutorna är att virka ihop dom. Hoppas det hjälper dig!🙂

    /Fiffi

  4. fittforcefive Says:

    Tack fiffi! jag tänkte faktiskt på att virka ihop dem, men kände mig osäker eftersom ingen jag vet brukar göra så. Men nu när jag vet att det funkat bra för din syrra så ska jag definitivt prova! tAck!
    ..och kul att du hittade hit! kram /Martina.

  5. Det var snygga mormorsrutor. Jag vill lära mig, du får gärna skriva en beskrivning eller hänvisa mig någonstans.

Kommentera

