Emma Goldman broderiet monterat och färdigt

Äntligen hittade jag en ram i rätt storlek som passade till mitt broderi som jag tidigare skrivit om (se här).

Det enda jag har gjort är att spänna fast broderiet på ramen och sedan klippte jag av det överflödiga tyget och sedan kastade jag kanterna så att de inte ska repa upp sig.

Så här blev resultatet:

2 svar to “Emma Goldman broderiet monterat och färdigt”

  1. vilket fint broderi på kära gamla emma!
    jag har precis börjat brodera och det går sjukt långsamt, men kul är det! jag har länkat till denna blogg från min blogg, hoppas att det är ok..

  2. […] det bara att börja brodera. Jag gjorde även detta broderi i peptit point (se emma goldman 1 och 2). Jag använde mig av väldigt många olika nyanser av grönt, tanken var inte att det skulle se ut […]

Kommentera

